Bilet na smartfona i punkty lojalnościowe w częstochowskim MPK
Coraz więcej udogodnień dla pasażerów komunikacji miejskiej w Częstochowie. Miejski Program Lepsza Komunikacja oferuje kolejne możliwości korzystania z urządzeń mobilnych, ułatwiających m.in. zakup biletów.
Częstochowska Karta Miejska Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego to już nie tylko bilet elektroniczny, ale teraz także możliwość zbierania punktów w Samorządowym Programie Lojalnościowym. Ale to nie jedyna nowość w systemie udogodnień dla pasażerów komunikacji miejskiej. Teraz można również kupować bilety MPK za pomocą smartfona. To najnowsze udogodnienia w ramach programu Lepsza Komunikacja.
- Program Lepszej Komunikacji z każdym miesiącem staje się bogatszy - mówi prezydent Częstochowy, Krzysztof Matyjaszczyk. - Rozszerzamy ofertę dla kierowców, ale również pasażerów komunikacji miejskiej. Im więcej osób uda nam się przekonać, żeby zrezygnowało z własnych samochodów na rzecz publicznych środków transportu, tym lepiej. To będzie nasz wspólny sukces. Doskonałą alternatywą są też cieszące się ogromną popularnością miejskie rowery - dodaje.
Osoby korzystające z Częstochowskich Kart Miejskich, czyli dotychczasowych nośników biletów miejskiej komunikacji, zyskują teraz możliwość gromadzenia punktów lojalnościowych za zakupy u partnerów projektu, którymi są przede wszystkim częstochowscy przedsiębiorcy, ale także m.in. obiekty MOSiR czy Miejskiej Galerii Sztuki. Punkty można zbierać w ponad 200 miejscach.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.
już od
2,46 ZŁ /dzień