Ekstra
Magazyn
Ekstra Magazyn

Najlepsze teksty z całej Polski, w każdy piątek dla wszystkich prenumeratorów Cyfrowych. Poznaj Ekstra Magazyn

Czas odczarować wizerunek Sosnowca. Przed Zagłębiem pierwszy mecz w Ekstraklasie. Duma z miasta

Czytaj dalej
Fot. Arkadiusz Gola
tos

Czas odczarować wizerunek Sosnowca. Przed Zagłębiem pierwszy mecz w Ekstraklasie. Duma z miasta

tos

Miasto obciachu, mama Madzi, memy, drugi Radom: to zwykły internauta z Polski wie o Sosnowcu. Tymczasem drugie miasto w metropolii to bogata historia, własne elity i ogromny potencjał. Już tylko dni dzielą piłkarzy Zagłębia Sosnowiec od pierwszego meczu w ekstraklasie. To ogromna szansa na to, by wypromować Sosnowiec i całe Zagłębie Dąbrowskie.

Z czym kojarzyć się może Sosnowiec? No właśnie. Krótka notka w tradycyjnej bądź internetowej encyklopedii poinformuje, ile stolica Zagłębia ma mieszkańców, kiedy zyskała prawa miejskie i jakie są tutaj zabytki. Ale głębsze sięgnięcie do rezultatów pracy internetowej wyszukiwarki pokaże też żartujące z miasta memy i niewybredne żarty tworzone przez osoby, które w życiu stopy nad Przemszą nie postawiły. Nie wiedzą, że Sosnowiec to na przykład świetny teatr, ciekawe tereny rekreacyjne czy wracająca po latach PRL-u do ogólnej świadomości historia patriotycznych zrywów Zagłębiaków. Teraz do tego zestawu dołącza ekstraklasa. Jak okazało się kilka dni temu, w podwójnym wydaniu. W poniedziałek pierwszy ekstraklasowy mecz rozegrają bowiem piłkarze Zagłębia Sosnowiec. We wtorek okazało się, że jesienią występy w najwyższej lidze rozpoczną też hokeiści. Oba zespoły działają już zresztą w ramach jednej spółki.

Prof. Białas: Kupony można odcinać, jak jest od czego

O tym, że promocja przez sport jest możliwa, nie trzeba chyba nikogo przekonywać.

- To bardzo dobra okazja do promocji. Sport budzi emocje, jednoczy ludzi i buduje pewną społeczność - podkreśla dr Krystian Dudek z Instytutu Publico i prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

- Jeżeli nie można by się było promować przez sport, miasta nie starałyby się o organizację igrzysk olimpijskich czy meczów mistrzowskich. Doskonałym przykładem było odbywające się w Polsce Euro. Kibice przyjezdni byli pod wrażeniem polskiej gościnności i wyjechali z dobrą opinią o nas.

W dalszej części:

  • Prof. Białas o tym, czy już czas na odcinanie kuponów od sukcesu
  • Co wspólnego ma ekstraklasa z tożsamością Zagłębia
  • prezydent Chęciński o memach o Sosnowcu
Pozostało jeszcze 85% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Aktywujesz kod bez rejestracji

Odblokowujesz dostęp jednorazowo, tylko na tej przeglądarce. Jeżeli chcesz w przyszłości wrócić do tego artykułu, skorzystaj z opcji aktywacji kodu z rejestracją - zarejestruj się.

Klikając w przycisk "Aktywuj kod i czytaj bez rejestracji" potwierdzam, że zapoznałem/am się z treścią informacji o zamówieniu oraz, nadto że żądam rozpoczęcia dostarczenia treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy w związku z czym utracę prawo do odstąpienia od umowy i wiem, że usługa jest odpłatna.

odzyskaj hasło

Klikając w przycisk "Aktywuj kod i zaloguj się" potwierdzam, że zapoznałem/am się z treścią informacji o zamówieniu oraz, nadto że żądam rozpoczęcia dostarczenia treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy w związku z czym utracę prawo do odstąpienia od umowy i wiem, że usługa jest odpłatna.

Aby móc przetwarzać Twoje dane osobowe w postaci adresu e-mail dla celów przedstawiania informacji handlowych na temat naszych towarów lub usług za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, prosimy Cię o wyrażenie poniżej wskazanych zgód.

Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych przed wycofaniem zgody. Szczegóły dotyczące wycofania zgody znajdziesz w swoim profilu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych przez Polska Press oraz uprawnienia użytkowników Serwisu Polskatimes z tym związane zawarte są w naszej Polityce Prywatności.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w szczególności w celu wykonania umowy (usługa świadczona drogą elektroniczną), w celach marketingowych w zakresie udzielonych zgód, jak też w innych celach marketingowych na podstawie naszego uzasadnionego interesu. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje Ci prawo do żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych a także prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień oraz celów przetwarzania danych przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

* Jeżeli klikniesz „Zaznacz wszystkie poniższe zgody” automatycznie zaznaczasz wszystkie zgody. Możesz też zaznaczyć lub odznaczyć każdą ze zgód z osobna.

** Zgoda wymagana.

Klikając w przycisk "Aktywuj kod i zarejestruj się" potwierdzam, że zapoznałem/am się z treścią informacji o zamówieniu oraz, nadto że żądam rozpoczęcia dostarczenia treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy w związku z czym utracę prawo do odstąpienia od umowy i wiem, że usługa jest odpłatna.

tos

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikzachodni.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2018 Polska Press Sp. z o.o.