Częstochowa: System informacji pasażerskiej szybciej niż węzły przesiadkowe

Czytaj dalej
Fot. Bartłomiej Romanek
Bartłomiej Romanek

Częstochowa: System informacji pasażerskiej szybciej niż węzły przesiadkowe

Bartłomiej Romanek

Miejski Zarząd Dróg i Transportu ogłosił trzeci przetarg na budowę centrów przesiadkowych w Częstochowie. Tym razem zarząd dróg wyłączył jednak z tego zamówienia budowę Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej.

Czy trzeci przetarg nareszcie wyłoni wykonawcę centrów przesiadkowych w Częstochowie? MZDiT unieważnił dwa wcześniejsze przetargi na budowę centrów przesiadkowych. Powód za każdym razem był ten sam: ceny proponowane przez wykonawców przewyższają przeznaczoną na to zadanie kwotę.

Węzły przesiadkowe w Częstochowie mają powstać przy dworcach: Częstochowa Osobowa, Stradom oraz Raków. Miasto ma otrzymać 27,5 mln złotych dofinansowania do budowy centrów przesiadkowych przy trzech dworcach kolejowych oraz infrastruktury rowerowej obsługującej węzły.

Niestety ogłoszone dwa przetargi nie wyłoniły wykonawcy tej inwestycji. Za każdym razem przedstawiane oferty przekraczały możliwości miasta.

W dalszej części:

  • Ile będzie kosztować budowa centrów
  • Dlaczego zorganizowano osobny przetarg
  • Kiedy powstaną centra przesiadkowe
Pozostało jeszcze 71% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Bartłomiej Romanek

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikzachodni.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.