Rower zamiast samochodu do pracy? To idealne rozwiązanie w zatłoczonych miastach [WIDEO]

Czytaj dalej
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia

Rower zamiast samochodu do pracy? To idealne rozwiązanie w zatłoczonych miastach [WIDEO]

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia

Zamiast codziennie stać w korkach i denerwować się o miejsce parkingowe, lepiej z czterech kółek przerzucić się na dwa i zacząć dojeżdżać do pracy rowerem. Dlaczego? Zobaczcie nasze wideo, w którym oficer rowerowy Metropolii GZM Marcin Dworak pokazuje wszystkie zalety tego rozwiązania!

Metropolia GZM od początku swojego istnienia jako jeden z filarów stawia na zrównoważony transport. Co to znaczy? Chodzi o odpowiedni balans pomiędzy korzystaniem z samochodu, komunikacji publicznej oraz roweru. To ostatnie jest szczególnie istotne - w końcu rozwinięty transport rowerowy to recepta na nowoczesne, zielone miasto. Miasto, w którym zamiast stać w korkach, przejeżdżamy płynnie rowerem z punktu A do punktu B, na przykład do pracy!

Już dziś staje się to możliwe, a to dzięki coraz bardziej rozbudowywanej sieci dróg rowerowych w miastach Metropolii. W pierwszym odcinku z naszej nowej serii „Rowerem przez Metropolię” oficer rowerowy GZM Marcin Dworak pokazuje swoją codzienną, liczącą około 6-7 kilometrów trasę dojazdu do pracy – oczywiście rowerem. Trasa zaczyna się na Nikiszowcu w Katowicach i przez Trzy Stawy, lotnisko i kawałek Parku Kościuszki biegnie prosto do siedziby Metropolii GZM przy ul. Barbary w Katowicach. Dlaczego warto dojeżdżać do pracy na rowerze? Zobaczcie sami w naszym wideo, jakie to przyjemne!

Jakie są zalety dojeżdżania do pracy na rowerze?
•Poprawiamy swoją kondycję
•Dbamy o środowisko
•Nie stoimy w korkach
•Nie musimy szukać miejsca parkingowego i płacić za nie
•Poznajemy na nowo okolicę

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia

plus.dziennikzachodni.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2022 Polska Press Sp. z o.o.